5 Simple Statements About لوگو زیمنس Explained

Wiki Article

به طور کلی ترانسمیترهای دارای خروجی جریان به دو دسته ی زیر تقسیم می‌شوند.

به علت همین عملکرد لوگو زیمنس که می‌توان آن را به میکرو کنترلر ها هم تشبیه کرد ، از ان‌ها برای اتوماتیک کردن موتور خانه ها ، خطوط تولید و … استفاده کرد .

پی ال سی دارای یک میکروپروسسور است که با استفاده از زبان کامپیوتر برنامه نویسی می شود. این برنامه ابتدا در یک کامپیوتر طراحی و نوشته شده و از طریق یک کابل به حافظه ی پی ال سی منتقل می شود.

اگر هم در مورد این کنترل کننده چیزی نشنیده اید ، باید به آن علاقه مند باشید و یا احتمالا می خواهید نحوه برنامه ریزی این کنترلر را بیاموزید.

لوگو زیمنس نیز مانند هر تجهیز دیگری شامل تعدادی قطعات جانبی است که بسته به خانواده و نوع استفاده در سیستم‌های متفاوت می‌باشند.

برنامه‌نویسی در لوگو زیمنس بر اساس مدارهای منطقی (دیجیتال) صفر و یک هست. با توجه به اینکه ورودی و خروجی اکثر پی الی سی‌ها ۲۴ ولت است و منظور از یک دیجیتال ولتاژ بین ۱۸ الی ۲۴ ولت و منظور از صفر دیجیتال ولتاژ بین ۰ الی ۳ ولت است.

در فناوری ساختمان، برای سیستم های ترافیکی با زمان کنترل شده و برای استفاده در پمپ ها یا سیستم های فیلتر. برنامه های ویژه نیز امکان پذیر است.

پی ال سی‌های متوسط امکانات ارتباطی زیاد دارند و می‌توان از آن‌ها در کنترل گسترده استفاده کرد و برنامه‌نویسی آن‌ها نردبانی یا نمادی و یا دستورات گرافیکی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استفاده از مطالب موجود در سایت ??????? ????? پی ال سی وان فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است .

در این محتوا قصد داریم تا نکات طلایی و حائز اهمیت درباره لوگو زیمنس و کار کردن با آن را برای شما مخاطبان عزیز شرح دهیم. با ما همراه باشید.

نرم‌افزارهای پیشرفته: با امکانات برنامه‌ریزی پیشرفته و نرم‌افزارهای تخصصی، این محصولات به شما ابزارهای قدرتمندی را برای برنامه‌نویسی و کنترل فرآیندها ارائه می‌دهند.

کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ادامه مطلب » همه مقالات را میخواهم ببینم

در تجهیزات نظارتی مانند سیستم‌های هشدار دهی و کنترل مقادیر بحرانی و مهم به کار برد

Report this wiki page