ماگ - An Overview

Wiki Article

در کل، اگر به دنبال خرید ماگ یا فلاسک در شیراز هستید، فروشگاه‌های ماگ و فلاسک این شهر، گزینه‌های بسیار جذابی را برای شما فراهم کرده‌اند.

فنجان چینی که یکی از مرسوم‌ترین انواع فنجان به شمار می‌رود که افراد زیادی از آن استقبال می‎کنند.

امروزه خوردن نوشیدنی در ظروف شیک و جذاب مانند ماگ یا فنجان‌های جذاب، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده، چراکه اغلب افراد برای فرار از روزمرگی به خوردن نوشیدنی‌های مختلف از جمله چای و قهوه پناه می‌آورند.

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده که نوشیدنی گرمی برای خود آماده کرده‌اید و بلافاصله اتفاقی غیرمنتظره افتاده و مشغول آن شده‌اید و هنگامی که دوباره سراغ نوشیدنی خود رفته‌اید؛ متوجه سرد شدن آن شده‌اید.

ماگ‌های برند یتی علاوه‌بر قابلیت حفظ دمای بالای مایعات، قابلیت حفظ دمای پایین آنها را نیز دارند؛ بنابراین اگر یک نوشیدنی سرد و گوارا برای روز‌های بهاری و تابستانی خریده،اید یا درست کرده‌اید، آن را داخل این ظروف بریزید و با خود به محل کار، گردش، پیاده‌روی‌های روزانه و … ببرید.

کرج، با جوانی و پویایی خود، یکی از شهرهای پرتردد ایران است که ماگ فروشی‌های آن نیز با ارائه زیبایی‌ها و تنوع محصولات، به یک مقصد خرید پرطرفدار تبدیل شده‌اند.

ساختار این وسیله به‌گونه‌ای است که می‌تواند تا طولانی‌مدت دمای مایعات را حفظ کند و جلوی سردی و کاهش دمای‌شان را بگیرد.

??????? ????? بعدتر، با ابداع شدن صنعت تولید جنس چینی، بسیاری از ماگ ها از این جنس ساخته شد و به سرعت پرطرفدار گشت و این محبوبیت تا به امروز ادامه دار بوده است. امروزه برخی از ماگ ها از جنس شیشه‌، به خصوص شیشه هایی که از نظر ساختار نسبت به دمای بالا مقاوم سازی شده اند؛ مثل پیکرس ها، ساخته می شوند.

ماگ قهوه ایرلندی ۱۳۵ میل: لیوان قهوه ایرلندی برخلاف یک فنجان قهوه استاندارد، دارای پایه برای تماس با دست می باشد.

از قرار دادن ماگ یا فنجان در فریزر خودداری کنید. تغییر دمای ناگهانی ممکن است باعث ترکیدگی یا شکستگی آن‌ها شود.

ماگ کادویی گروهی متشکل از تمامی موارد بالا بوده که دوستان به عنوان هدیه تولد و یا هر مناسبت دیگری برای هم گرفته و گزینه ی مناسبی جهت به یاد آوردن لحظات خوش باهم بودن می باشد.

ماگ دستساز دیگر انتخاب هوشمندانه ی ماگ دوستان بوده که به واسطه ی هنر دست سازندگان، این ماگ ها معمولا بصورت قالبی از چهره ی حیوانات یا شخصیت های معروف کارتونی و عمدتا از جنس سرامیک یا سفال می باشند.

همیشه برای مسافرت لازم نیست همراه خود فلاسک ببرید، گاهی یک ماگ مسافرتی مناسب می‌تواند نیازتان را به یک نوشیدنی گرم یا سرد لذت‌بخش برطرف کند.

به جز فنجان کاپوچینو، شات اسپرسو در یک فنجان پایه باریک بیشتر متمرکز می شود. در این فنجان گنبدی شکل امکان تشکیل خامه و کف هم وجود دارد. فنجانهای کاپوچینو باید با نعلبکی ست شوند. قهوه آمریکانو هم می تواند در این فنجانها سرو شود.

Report this wiki page